zondag 17 januari 2010

Toch maar weer in de bench...

Normaal slapen de honden bij mij op de slaapkamer. Geen benches, gewoon wat kleedjes her en der en een mand. Dat gaat prima, er wordt nooit iets gesloopt. Nu de dames loops zijn (en nu écht heel erg, dus de heren mogen er niet meer bij), zitten de heren in het achterste deel van het huis: de bijkeuken en mijn werkkamer. 's Nachts doe ik Jelle en Ace in de benches die in de bijkeuken staan. Jelle wil nog wel eens in huis markeren als er loopse teven zijn en Ace is niet helemaal "sloop-proof".
Afgelopen nacht wilde Ace de bench niet in. Hij had heerlijk onder mijn bureau liggen slapen en wilde daar eigenlijk blijven. Hij trok zo'n zielig gezicht, dat ik zwichtte. De laatste tijd had hij ook eigenlijk niks meer van mijn bureau gegapt... Dus mocht hij een nachtje los.
Tja, zie hieronder het resultaat... komende nachten mag hij weer in de bench...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten