zondag 20 juni 2010

Het is weer stil

De laatste tijd begon mijn computer steeds luidruchtiger te worden in de zin van een flinke achtergrond-brom. Laatst wilde hij een keer niet opstarten en gaf allerlei alarmerende piepen. Bij herstarten was het gelukkig weer OK. Maar gisteren had de achtergrond-brom toch wel erg dubieuze vormen aangenomen. Iedereen met huisdieren weet dan wel hoe laat het is: de stofzuiger moet door de pc.
Vandag heb ik dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken en de computer ontkoppeld. Ik heb deze nu een jaar en hij is nog nooit open geweest. Het was dus even zoeken hoe dat werkte, maar Dell heeft dat prima in orde, er hoeft zelfs geen schroevendraaier aan te pas te komen.
Tja, en wat je dan aantreft zou in een spookhuis niet misstaan! Wat een stof, haren en vlokken, zeg! Ik heb alles zo goed en zo kwaad als het ging schoongezogen. De ventilator kon ik niet helemaal goed bij komen, die zou je daarvoor los moeten maken en dat ging me toch iets te ver.
Toen de boel weer in elkaar zat heb ik alles weer aangekoppeld en toen de computer opgestart. Wat een verschil, zeg! Het is weer helemaal stil! Ik was helemaal vergeten dat hij zo stil hoort te zijn. Toch maar wat vaker de stofzuiger erdoor halen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten