woensdag 16 november 2011

Genoten

Ik ben altijd wel blij met mijn zwartjes, maar er zijn dagen dat ik er extra van geniet.

Vanmiddag had ik een spoortje voor Dasha neergelegd. Vanavond, ruim 3 uur later, ging ik het uitwerken. Ik had er niet veel vertrouwen in, want het was geen mooi grasveldje en voor mijn idee best moeilijk. Zoals gewoonlijk was Dasha weer heel blij dat ze mocht speuren. Het plezier dat dat meisje heeft maakt het voor mij al een genot om met haar te gaan speuren! Voordat ik bij de aanzet was, had ze de geur al te pakken. Ze werkte het spoor vervolgens verrassend goed uit, dus ik was supertrots en helemaal blij met haar. Dasha was ook blij, maar iets minder, want het was maar een kort spoortje en ze had duidelijk zin in meer...

Vanavond had ik agility training met Ace en dat is eigenlijk altijd al een genot. Wat een inzet heeft dat kereltje! En wat is hij goed! Zo strak op de raakvlakken en zo goed in de insteek paaltjes! De fouten waren bijna 100% mijn fouten. En als Ace de fout in gaat, is dat in de volle overtuiging dat hij goed bezig is. Want Ace kent maar één manier van agility doen: zo snel en zo goed mogelijk. Wat een kanjer!

Thuisgekomen geniet ik nog even na van de prestaties van mijn zwarte vriendjes. Wat is het toch geweldig om met ze bezig te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten