maandag 7 december 2009

nieuwe foto

Toen mijn moeder vorig jaar 80 werd, hebben we haar drie ingelijste foto's gegeven van haar 3 kinderen met hun gezin. Sinds dien is mijn gezinsamenstelling gewijzigd: André en Auke zijn weg. Mijn moeder wilde daarom graag een nieuwe foto met de nieuwe gezinssamenstelling. Die foto heb ik afgelopen vrijdag door Hans Hoop laten maken. Ergens halverwege de vrijdagmiddag-wandeling heb ik mijn tuig in het gelid gezet en heet Hans ze op de foto gezet. De "gevoelige plaat" bestaat tegenwoordig uit pixels of zelfs megapixels. Hoe dan ook, het is een leuk plaatje geworden. Ik heb hem een beetje moeten bewerken, omdat het erg somber weer was en het net was of we in de mist stonden, maar nu is hij volgens mij wel OK.

Vlnr: Jelle, Kalish, Ace, Sicco, Dasha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten