vrijdag 2 juli 2010

Kapotte mand


Ik heb wat schuimrubber manden in huis staan. Die zijn erg in trek bij de honden (hoewel ze er nu met dit warme weer wat minder in liggen). Tot nu toe heeft nog geen hond er zijn tanden in gezet om ze te slopen. Dat valt dik mee! Maar dat wil niet zeggen dat ze heel blijven. De honden vinden het namelijk heerlijk om lekker te rollebollen in die manden en er op de meest vreemde manieren in of half in te liggen. Tja, en dan komt er een moment dat zo'n mand het niet meer trekt en overlijdt.

Bij een van de manden is de bodem helemaal los gekomen. Ik duw hem dan weer terug, maar eigenlijk is het ding zodanig versleten, dat hij weg moet. Ik ben nog even met mezelf in discussie. Ik kan een neiuwe kopen, die dan over enige tijd weer overlijdt. Ik kan ook de blauwe plastic manden, die nu in opslag in de schuur staan, in ere herstellen. Kleedje erin, klaar. Maar die vinden ze wellicht minder leuk en die schop je ook niet zo makkelijk even aan de kant... Ik weet het nog niet. Ik stop de bodem van de kapotte mand nu maar steeds even terug, dan heb ik nog even bedenktijd wat ik ga doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten