donderdag 2 april 2009

Honden aan de lijn

Het moet niet gekker worden...
Vandaag staan er ineens op ALLE plekken waar wij de honden uitlaten bordjes: vrije toegang voor wandelaars, honden aan de riem. Het zijn allemaal stukken van Staatsbosbeheer, waar voorheen niets stond. Dagelijks komen er diverse "vaste klanten" met hun honden. Allemaal zoeken ze de rust en ruimte om de honden lekker los te laten lopen.

En nu zou dat ineens niet meer mogen! Waarom zou dat zijn? Wild? Er zit veel wild, dat is waar. Ik denk zelfs dat het de laatste jaren flink is toegenomen. Dus als je het dan over verstoring van wild hebt, is dat geen argument, dan zou het afgenomen moeten zijn. Ik denk eigenlijk dat het weer gewoon de bureaucratie is: er moeten weer eens regeltjes toegepast worden en honden zijn altijd de boosdoener van alles. Dus zetten ze er weer een verbodsbord neer.
Ik geloof niet dat ik me eraan ga houden...


In overtreding... dit zou dus niet meer mogen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten